فلش بک

تکرار غیر ارادی خاطرات مبهم

فلش بک

تکرار غیر ارادی خاطرات مبهم


یه جا دقیقا نمیدونم کجا و میدونم یه جا هست ریچارد براتیگان میگه چقدر به کفش های دیگران دقت می‌کنید؟ من حتی به کفش های خودم اونقدر دقت نمیکنم برام مهم نیست کفش طوسی جدیدم میون صدتا کفش زوار در رفته‌ی سرمه ای توی جا کفشی قرار گرفته و  فریاد میزنه حتما اشتباه شدم پس‌ام بدهید. 
زیر جا کفشی(؟) خونه یه گلدون هست توش کلی پول خُرد دارم اونو دید ازم پرسید صدقه س؟ گفتم آره گفت چرا نمیندازی تو صندوق صدقه؟ گفتم چون بهش اعتقاد ندارم گفت پس به کی میدی اینارو؟ گفتم نگه داشتم برای وقتی که نیازمند شدم.

نظرات  (۱)

۰۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

سلام

رسیدن بخیر :)) 

راستش منم اعتقادمو نسبت به بعضی چیزا از دست دادم.یکیش مثل همین صندوق صدقه.

منم دیگه بهش اعتقاد ندارم

این منو کلافه و عصبی میکنه ...ولی ما ادمیم دیگه درسته؟سنگ که نیستیم.درست یا غلط عوض میشیم.. اصلا کی درست و غلط رو تعیین میکنه؟کی میدونه چی درسته چی غلط؟

هووووففف..

پاسخ:
سلام، ممنونم :))))
اسرار ازل رو نه دانی و نه من
هیچ کس نمیدونه فکر کنم فکر نکردن بهش بهتر باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">